سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «مدرسه»

حوزه/ جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «مدرسه» مجالی برای کشف و شکوفایی استعدادهای هنری و سینمایی دانش‌آموزان از سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرد و سال گذشته در دوره ششم برگزاری، بیش از ۱۶۱۶ اثر دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «مدرسه» مجالی برای کشف و شکوفایی استعدادهای هنری و سینمایی دانش‌آموزان از سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرد و سال گذشته در دوره ششم برگزاری، بیش از ۱۶۱۶ اثر دریافت کرده است.

دانش‌آموزان علاقه مند به فضای فیلم‌سازی، می‌توانند آثار خود را در محورهای متفاوت در دو بخش اصلی و جانبی، به جشنواره بفرستند.
گفتنی است: بخش‌های اصلی: داستانی، انیمیشن، مستند، علمی و آموزشی، نماهنگ، ویدئوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش‌های جانبی شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (شامل پوستر، عکس و تیزر)

همچنین: یک خبر خوب دیگر هم برای بچه‌های خلاقی که دوست ندارند ذهنشان در چارچوب موضوعات محدود و از پیش تعیین شده حرکت کند این که موضوع جشنواره آزاد است و شرکت‌کننده‌ها می‌توانند موضوع اثر ارسالی خود را از میان دغدغه‌های انبوه دوره نوجوانی انتخاب کنند و اثرهایی کاملاً منحصر به فرد بسازند نه محدودیت تعداد آثار و نه محدودیت موضوع.

دانش‌آموزان سراسر کشور در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند تا ۳۱ ام تیرماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.madresefestival.ir به شکل دقیق‌تر از قوانین و شیوه‌نامه جشنواره مطلع شوند و آثار خود را ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha